Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-11, 22:31   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenker du over innholdet i absolutte verdier før du bruker dem?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg både snakker og skriver i overdrivelsesmodus :vestlenning: og regner med at alle andre og gjør det.
Mine innlegg kan godt leses litt sånn spøkefullt breialt med skikkelig stavangerdialekt og glimt i øyet. Jeg tror nesten at overdrivelser er en stor del av stavangersken egentlig, det ligger i alle fall helt innebygget i meg.

Jeg er også svak for overdrivelser for å sette fokus på ting. Jeg er litt todelt, egentlig - av og til superdiplomatisk og så PK at man kan få lyst til å gråte av kjedsomhet og av og til så gidder jeg ikke å sikre meg på alle bauger og kanter fordi jeg synes at poenget kan drukne i for mye forbehold.