Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-11, 09:10   #2
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mer lesebrett grublerier

Nå har jeg akkurat fått et lesebrett i posten som jeg har kjøpt hos ei her inne, det er ikke sony sitt, men Iriver, lestebrettet til bokkjeden waterstones. Foreløpig ser det veldig fint ut. Jeg har ei venninne som har sonys lesebrett og hun er kjempefornøyd.

Jeg har lastet ned et program som heter calibre på datamaskinen, det er gratis og med dette programet kan du konvertere ebøkene til det formatet lesebrette ditt kan lese. Programmet gjør det faktisk automatisk når du overfører bøker fra datan til lesebrettet. Det er genialt. Da kan man kjøpe bøker hvor som helst og slipper bekymringer om ulike formater og sånn.