Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 13:25   #13
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

Mine spiser også yoghurt nesten hver dag. En litago youghurt til kveldsmat. Det er mindre sukker i Litago enn i den andre Tine youghurten.

Ellers kjenner jeg meg igjen i dette med middagen. Det er helt klart det minst populære måltidet. Jeg vil ikke stresse med dette. Vi snakker ikke om å like eller ikke like mat, men de får velge hvor mye de har på tallerkenen og delvis hva. Nå er mine heldigvis glade i grønnsaker og spiser variert pålegg på skiver så jeg tror ikke at det er en fare for at de ikke får i seg det de trenger. Kalde kokte grønnsaker fra middagen er en populær kveldsmat.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat