Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 13:31   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi har max 5000 kroner og vil ha nytt kamera

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg ville vel si at dersom du ikke er veldig interessert i fotografering som fag og skal ha et lite og lett kamera som du kan putte i vesken så kjøper du Finepixen, er du interessert i fotografering og vil lære deg og ta skikkelige bra bilder så kjøper du et speilreflekskamera.

Takk, nå ble jeg litt klokere

Jeg tror jeg er et sted midt i mellom der. Jeg vil ikke ha et knøttekamera som knapt kan zoome og som gir dårlig bildekvalitet og ikke har rom for eksperimentering. Selv om det får plass i jakkelomma. Jeg har egen kameraveske

Ved tid og stunder kunne jeg tenke meg å gå på kurs for å lære å ta bedre bilder. Da må man vel ha speilrefleks? Det spørs uansett om ikke de "tidene og stundene" tar så lang tid at vi er klar for et nytt kamera da...

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat