Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 13:36   #6
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi har max 5000 kroner og vil ha nytt kamera

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Takk, nå ble jeg litt klokere

Jeg tror jeg er et sted midt i mellom der. Jeg vil ikke ha et knøttekamera som knapt kan zoome og som gir dårlig bildekvalitet og ikke har rom for eksperimentering. Selv om det får plass i jakkelomma. Jeg har egen kameraveske

Ved tid og stunder kunne jeg tenke meg å gå på kurs for å lære å ta bedre bilder. Da må man vel ha speilrefleks? Det spørs uansett om ikke de "tidene og stundene" tar så lang tid at vi er klar for et nytt kamera da...

Med det du sier her så ville jeg ha kjøpte et speilreflekskamera. Gå i en butikk med godt utvalg og kikk litt på de forskjellige modellene. Dette har vært diskutert her mange ganger, og det deler seg stort sett opp i Canon 340/400 eller Nikon D40/D70, avhengig av hvor mye penger du vil legge i det. Dette er alle meget gode kameraer som vil gi deg mange timer med gode foto-opplevelser.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat