Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 13:38   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg lurer litt på yoghurt og mat og slikt

[

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg bør kanskje ikke si så mye, siden yogurt kun er "lørdagsgodt" her; til datteren min som er på alder med poden din. Men det hører med til historien at hun spiser så og si alt hun blir tilbudt - bortsett fra salatblader. Jeg tenker på at det er en del sukker i yogurt, og det er noe med vaner som etableres. Men hvem vet hva jeg hadde gjort hvis hun IKKE hadde spist så bra. De andre fikk mye mer yogurt da de var mindre, men da var det også mindre fokus rundt sukker.

Poden spiser jo bra han også, så det er liksom ikke derfor han får yoghurt. Det har vært litt for å variere, litt for at han syns det er godt, og litt fordi jeg egentlig ikke har tenkt over at det kan være usunt.

Ser at flere nevner at Litago har mindre sukker. Jeg har bevisst IKKE kjøpt slike barneyoghurter fordi jeg var sikker på at det var mye mer sukker i dem enn i alt annet... Da vet jeg det...