Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 12:00   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

For min egen del ville det ha vært supert om noen gadd å rette på feil og samtidig påpeke feilene.

Men i prinsippet synes jeg modding av skrivefeil virker temmelig teit. Jeg irriterer meg også voldsomt over visse typer skrivefeil, men samtidig synes jeg at det å rette på andres feil på slikt moddevis blir å rikke ved identiteten til folk...

Hvis noen for eksempel konsekvent skriver "di" i stedet for "de" synes jeg det blir arrogant å rette på det, selv om det er feil og i mine øyne ser grusomt ut . Da er det bedre å gjøre vedkommende oppmerksom på feilen, på en diskrét måte hvis man vil ha det rettet på. Hvis det derimot i en overskrift står: "Hva skal du har til middag i dag", synes jeg det kan, og bør, rettes.

PANDAAAA!