Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-11, 22:42   #14
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hytten - del dine erfaringer!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

laget du hytteblogg?

Den er laget, men hytta er ikke bygd... Vi hadde tomt, vi hadde tegninger og vi var igrunnen godt i gang. Meeeen så hadde vi noen helger hjemme, vi benyttet anledningen til å reise litt på turer og vi så omsider hva hytta faktisk kostet oss pr mnd. Så resultatet har blitt at vi har lagt hytteplanene på is, vi har kjøpt leiligheter for de pengene vi skulle bygge hytte for - for leieinntektene reiser vi mye og bor på hotell - og når den dagen kommer ta ungene har mindre fritidsaktiviteter (som også medfører endel "jobb" i helgene) SÅ skal vi ha oss hytte igjen Langt og omstendig svar, men ett ærlig svar

MEN jeg har en stor utebod full av hyttemøbler/furumøbler som engang skal komme til nytte og males. Jeg har en kjeller full av utstyr som kan gå rett til hytta igjen - så hytte, ja, det skal jeg ha igjen en dag, når jeg blir gammel.

Hytteblogg-adresse har du fått på prikk - derfra kan du evt. gå videre til andre hyttebyggere.