Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 10:22   #12
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Har bare hørt Norges bidrag?? Her er noen av de mest interessante bidragene i år:

Sverige stiller med Eric Saade, som synger en sang om å ha seg med skolens mest peneste jente når han blir populær Den lett homoerotiske koreografien gjør at jeg ikke tror ham når han synger "my body wants you girl...". Men øst-europeerne liker sikker dette


(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)


Nederlands bidrag liker jeg. Men jeg er ikke sikker på at den kvalifiserer seg.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Irene stiller med eneggede tvillinger som framfører en underlig sak. Den er akkurat passe sær og fengende til å kunne gjøre det bra i år. Eldstejenta digger den.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Bosnia og Herzegovina stiller med Dino Merlin, den eldste deltageren i år. låten bærer sterkt etninsk preg, men også vestlig tilnærming. Dette liker foreldregenerasjonen, og svært mange av dem stemmer nok på denne karen. Jeg tror den har potensiale til å vinne.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Danskene stiller med en klassisk, melodiøs poplåt som nok kommer til å høste mange, mange stemmer. En av favorittene til å stikke av med seieren i år.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Storfavoritten i år til å vinne er denne grufulle saken fra Estland. getter Jaani er idol-vinner og utrolig populær i hjemlandet. Jeg fatter ikke hvorfor. Hun har en stemme som gnager seg inn i hjernebarken på en utrolig ubehagelig måte, men østeuropeerne liker jo unge jenter i minimale antrekk, så hun får sikkert plenty med stemmer.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Storbritania stiller med et resirkulert boy-band. Blue. WYSIWYG. Jeg har aldri likt boybandmusikk, men for de som gjør det, så er dette sikkert en godbit. Favoritter som er spådd høy plassering.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


Også Frankrike da. En bolero i ESC? Joda, verdens yngste tenor synger på katalansk og han kan enten synge gåsehud på hele kontinentet, eller floppe fullstendig.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)


I love Belarus. Jadda. Dette bidraget vil nok få resten av østblokken til å se rødt. Jeg spår masse stemmer fra Russland, ellers ser det dårlig ut for det ekstremt nasjonalistiske bidraget til Hviterussland.

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat