Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 13:19   #125
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Candys årlige feriefrustrasjoner

Hva med et sted langs Mexicogulfen? Jeg digger vestkysten av Florida, og anbefaler glatt Sarasota-området i juli. Men om du vil ha noe annet så er det jo fantastiske strender i Alabama også. Redneck Riviera, er det ikke det de kaller det? Garantert varme! Eller Atlanterhavssiden, som Hilton Head Island (jeg har ikke vært der, men det er en drøm!) eller nordover opp mot Cape Cod? (Der skal jeg i sommer, alene med guttungen, og blir veldig glad om jeg møter kjentfolk. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat