Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 22:04   #11
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mitshubishi Outlander og tre barn

Det er enkelt å skru av airbag'en i Outlander, nøkkelbryter i hanskerommet. Har gjort det et par ganger når vi har kjørt med pappa sin bil. Tvingende nødvendig, siden det var et sant helvete med bakovervendt sete. Jeg prøvde å få plass til Britax TWE og lang 2-åring bak passasjersetet, og joda det gikk, men jeg som var 1,73 m lang og skulle sitte i passasjersetet slet enormt. Jeg satt diagonalt på setet med begge beina pressa inn i døra for å få plass. Det skal sies at 2. seterad kan skyves litt bak, men da blir det ifølge min far for trangt til at man kan bruke det 6. og 7.setet. Dermed endte Mellomste i passasjersetet. Så bakovervendt sete som kan stå mellom forsetene må til i den bilen. Vi prøvde ikke å sette TWE'en i midten, jeg tok bare første og beste løsning da pappa fikk koblet ut airbagen. Vær bare klar over at med 7 seter oppe så er det omtrent null bagasjeplass igjen. Ellers er bilen kul og pappa er i alle fall veldig fornøyd med sin.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat