Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-11, 14:23   #3
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dugnad og jobb - hvor mye kan man regne med at andre tar hensyn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg mener vel kanskje at det ikke burde være kollegaenes/de andre foreldrenes problem at man selv har valgt å organisere livet sitt slik at det er knapt med tid.

Ble litt provosert her kjenner jeg. Jeg har ikke valgt det livet jeg lever for øyeblikket.
Og ja, det satt langt inne egentlig at eldste skulle begynne på fotball for jeg vet det er mye dugnad. Hvordan jeg skulle løst det forrige helg når det var cup hvis jeg hadde fått et dugnadsverv aner jeg ikke. Alene med to hvorav den som skulle spille kamp ikke slipper meg av synet.
Er det feil for meg da å melde han på? Jeg vil jo stille på det jeg kan for all del og forhåpentligvis stiller pappan, men likevel.