Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 12:34   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Men i prinsippet synes jeg modding av skrivefeil virker temmelig teit. Jeg irriterer meg også voldsomt over visse typer skrivefeil, men samtidig synes jeg at det å rette på andres feil på slikt moddevis blir å rikke ved identiteten til folk...

Jeg ombsetemmer meg fort :melooper:. Det rare ordet jeg skrev for litt siden, som skulle vært ombestemmer, det kunne dere forsåvidt ha moddet bort. Om dere gidder. Det er bare løpske fingre. Men identiteten min vil jeg ha for meg selv, selv om ikke den hele tiden er grammatisk korrekt.

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat