Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 00:46   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bulgaria som ferieland

Captain har bestemt. Vi skal til Bulgaria. Vi skal bo på tre forskjellige steder i Varnaområdet, blant annet Balchik, og ha leiebil hele tiden. Alle som kjenner oss ler rått. Jeg gruer meg.

Men jeg ser faktisk litt lysere på det etter at SF mener det var greit, at Toffen vil dit og at Elin synes det er en dårlig charterdestinasjon! Elin og jeg vil ha helt motsatte ferier, er mitt inntrykk, det er ikke vond vilje å si det?

SF, jeg tar gjerne mot tips, og Toffen, du har sikkert gjort research?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat