Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 16:52   #7
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se Othello med en snart-9-åring. Lurt eller galskap?

Othello er et dramatisk stykke og det er mange regissører som liker å legge veldig eksplisitte sex scener i Shakespearestykker. Jeg ville kanskje sjekket i forkant for vold og sex.

Ellers ville jeg ikke hatt noen store problemer med det, ihvertfall ikke om han takler Lang dags ferd mot natt. Den er jo mye tyngre. Forklar historien på forhånd og sitt sånn at dere kan gå om nødvendig.

Jeg vurderer filmen Romeo og Julie snart med storesøster (et år eldre). Vi har hørt mye på soundtracket i bilen og snakket om historien. Den er dramatisk, men jeg tror at hun kan takle den.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat