Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-11, 20:11   #11
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan organiserer du sytrådene dine?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvilket type stativ? Hvilken type plastboks? Jeg må ha teskjeforklaringer, helst med bilde. Jeg har en vag formening av hva jeg vil ha, men bildet er ganske utydelig enda.

Syskrin har jeg også, der er alle svigermors sneller organisert. Jeg synes imidlertid det er upraktisk å måtte løfte dem opp for å se fargen. Løsningen jeg er ute etter må la fargen vises.

Jeg finner ikke bilde av den - men den er i grunn ganske praktisk. Kjøpte den gjennom en hobbyklubb en gang i tiden, men har sett den på stoff og stil også. Man har et lokk med hank på, og under den kan man klikke på forskjellige gjennomsiktige bokser i ulik tykkelse. Jeg har vel fire bokser til "syskrinet" mitt - to av dem er fulle av strikkepinner, en er diverseboksen, og den siste er til sytråder . Det er liksom to "flaffer" som man bruker til å klikke boksene sammen med.

(veldig dårlig forklaring, sorry, hehe.)

Darth er aktiv nå   Svar med sitat