Tråd: Kjøpe Mac?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 00:07   #19
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe Mac?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Sånn ser min ut på begge sider (bilde lånt fra Google):

Den har heller aldri falt i gulvet, men det er akkurat der det er "støtfangere" på skjermen, så det blir ekstra utsatt når man lukker skjermen.

Hvorfor klager du ikke?

Jeg tror dette skjedde nesten alle maskinene av denne typen. Det er derfor de nå kommer med Unibody. Jeg jobber jo der du gikk på skole nå, og ser maaaange slike hver dag. De som er av den eldre typen som din, er nesten alle sprukket. Av de nye har jeg faktisk ikke sett noen selv, ennå. Det betyr ikke at jeg ikke tror det skjer, men jeg tror ikke det skjer alle. Jeg har ingen problemer med å anbefale den (med unibody) i alle fall.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat