Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-11, 20:11   #3
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan organiserer du sytrådene dine?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg finner ikke bilde av den - men den er i grunn ganske praktisk. Kjøpte den gjennom en hobbyklubb en gang i tiden, men har sett den på stoff og stil også. Man har et lokk med hank på, og under den kan man klikke på forskjellige gjennomsiktige bokser i ulik tykkelse. Jeg har vel fire bokser til "syskrinet" mitt - to av dem er fulle av strikkepinner, en er diverseboksen, og den siste er til sytråder . Det er liksom to "flaffer" som man bruker til å klikke boksene sammen med.

(veldig dårlig forklaring, sorry, hehe.)

Den har jeg også, og den blir enkel å stue bort ved behov syns jeg.
Jeg har kjøpt noen ekstra bokser så jeg tror det er 7 rom jeg har nå, og det fungerer mye bedre enn syskrinet jeg endte opp med å la jentungen arve.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat