Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 10:30   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg blir etterhvert ganske irritert, i hvert fall hvis det gjentar seg flere ganger.
Det er jo stort sett de samme som aldri klarer å komme presis på verken jobb, eller til avtaler.
Lite respekt for andres tid tenker jeg, og forstår ikke helt at det skal være så vanskelig å komme seg avgårde når man skal.

Av og til kan alle komme for sent altså, det er ikke det jeg mener, men det er kronikerne jeg tenker på her. Som alltid kommer 5-10 min for sent på jobb, som aldri klarer å komme til avtaler før 15 min over tiden osv.

Jeg synes det er dårlig gjort å bruke av andres tid med å komme for seint.

Jeg har mange venninner som jeg vet alltid kommer før 5 min over tid og gjerne enda seinere, så da prøver jeg selv å ikke komme for tidlig, men det er helt klart irriterende. Nå har jeg vel egentlig begynt å være mer med de som faktisk er presise :P

Jeg er sjelden seint ute, og gjerne litt ute i god tid.

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat