Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 11:47   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brodering av bunad - noen som har prøvd?

Jeg har brodert masse, og er ganske flink, om jeg må få si det selv. Jeg gikk derfor i gang med sognebunad for barn med friskt mot, for en del år tilbake. Den er det jo minimalt med broderier på.

Jeg ga opp halvveis, etter tre år. Jeg liker rett og slett ikke å brodere på ull med ullgarn, oppdager jeg. Det lugger, klør og er ubehagelig.

Nå er det selvsagt ikke alle som synes det, men mitt tips er å teste typen broderi før du går til innkjøp av et større prosjekt, for å teste om du liker typen håndarbeid. (Jeg kunne kjøpe bare den remsen på stakken som skal broderes på, så det var en minimal økonomisk investering for min del. Jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte hele settet i utgangspunktet.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat