Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-11, 18:57   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde du vektlagt ved huskjøp?

Alle rom, Maxine?!

Beliggenhet! Hva nå man legger i det, men for meg var det nærhet til barneskole og marka, vi ønsket et nybyggerfelt (fordi demografien der er typisk vår alder og med unger i tilsvarende alder, nå får man jo tilgang til denne infoen på finn.no). Verdimessig så er det også bedre investering å kjøpe i pressområder, så jeg ville vært tilbøyelig til å låne mer penger for å kjøpe en bolig lengre inn mot Oslo hvis det var et område der jeg ville bo i bare fordi verdiøkningen hostorisk sett har vært bedre kontra feks Aurskog-Høland, eller hva det heter).

Tretti minutter dør til dør er ingenting, synes jeg - men foretrekker å sitte på tog.