Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 15:15   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Langt hår på barn = jente?

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

2 små 4åringer jeg kjenner kom nylig hjem til mor og ba om å få klippe av seg det lange håret siden det ble sagt i barnehagen at det var jentehår. Veldig sårt for guttene som absolutt ikke ter seg som jenter.

Jeg kjenner igjen det med at det kan være trist for en gutt å få klær, stæsj og annet klassifisert som "jentete" av andre barn, så jeg mener ikke å føyse vekk selve problemet. Men unnskyld meg: Hva betyr det å "absolutt ikke te seg som jenter"?