Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 15:29   #75
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og det er dette jeg ikke helt forstår. Når man gang på gang kommer for sent fordi man har beregnet for dårlig tid, hva er det som gjør at dere da ikke legger etterhvert inn bittelitt ekstra tid i forkant?

Ja, det er dette jeg lurer på rent generelt. Når ting går rett vest (om det er med tanke på tid, penger eller maten blir usmakelig er mer uinteressant) gang på gang, så må man jo etterhvert skjønne at det ikke er tilfeldig? Hvis min mat smaker pføy hver gang og oppskriften er min venninnes som har deilig mat, så er det jo noe som må forårsake dette? Jeg kan ikke skjønne at folk er så lite nysgjerrige at de ikke tenker over slike ting.