Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-11, 21:02   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hæ? (Om fraktkostnader ved nettshopping)

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Sender DHL tollkrav, altså? Også jeg som trodde jeg hadde sluppet unna! Jeg regnet med at eventuelle tollkrav ville ligge som følgebrev, jeg?

Når varen blir levert av DHL, så sender de tollkravet i ettertid, ja.

Når du kjøper varer til over 200 kr, må du regnes med 25 % moms, eventuelle tollkostnader, samt en drøy 100-lapp i fortollingsgebyr. Derfor lønner det seg sjelden å bestille varer i prisklassen 2-500 kroner, er min erfaring. Man må enten bestille for under 200 kr, eller for så mye at 100-kronersgebyret ikke utgjør for stor andel av totalkostnaden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat