Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?
Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.
Jeg er desverre en sånn som nesten alltid kommer 5 minutter for sent. Som Polyanna er jeg en evig tidsoptimist. Dog er det sjelden jeg er så mye for sein som 10 minutter.
Han jeg er gift med er håpløs på det området. Han glemmer tidt og stadig at det ikke bare er han som skal ut av huset, men gjerne meg og tre unger også. Han kan finne på å gå i dusjen 10 minutter før vi må dra for å rekke noe, mens jeg blir stående igjen lettere hysterisk og prøve å gjøre klar meg selv og ungene. Dette skjer gang på gang, selv om jeg begynner å mase på han i god tid at han må begynne å gjøre seg klar. Jeg er begynnt å si at ting starter 30 minutt før det egentlig gjør, bare for at han skal bli klar i tide, og dermed ha en sjangs til å hjelpe meg med ungene også.
Akkurat sånn er det her og!
Husker en gang vi skulle ut av huset alle fire. Gubben maste på meg, fordi jeg måtte inn på badet i siste liten for å hive på meg litt mascara.
Da sier Snuppa, som var ca 8-9 år: Jeg vet hvorfor vi alltid får dårlig tid når vi skal bort. Det er fordi at du aldri hjelper mamma med oss.
Fiiine jenta mi som skjønte sammenhengen. 
Jeg kommer dessverre ofte noen minutter for sent til det meste. Jeg er nok født fem min for sent.
Også har jeg en lei tendens til å fly huset rundt for å lete etter bilnøkler, lommebok, solbriller og hva_har_du.