Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 08:40   #6
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere hundemennesker....?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Enig med de over angående at dere må låne lenger for å se hvordan det fungerer.

Og ellers er mitt umiddelbare inntrykk; Nei, det passer ikke med vovv for dere nå. Det er mer jobb enn du kan forestille deg. Og skal barna være alene når du lufter hunden på morgenen og kvelden? Det hadde jeg ikke turt.

Dette er nettopp et poeng her. Mannen har bedrevet pendling i ukedagene siden nyttår (heldigvis slutt på at det er hver uke, men fremdeles reiser han endel), og jeg måtte låne bort bikkjene etter å ha prøvd å få kabalen til å gå opp her.
Luftingen på kveldstid med en ettåring og en syvåring sovende alene turte jeg rett og slett ikke. Og hundene måtte ut en gang til etter leggetid, uansett hvordan jeg prøvde å finne nye løsninger. Spesielt i vinter med snø og kaos var det klønete å ta minsten med ut i vogna etter at han hadde lagt seg.
Jeg tror jeg hadde drøya tanken til begge to klarer seg fint om det skulle skje noe, i min verden bør yngste være rundt 5-6 år før jeg tør.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat