Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 09:32   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere hundemennesker....?

Ja det er sikkert lurt å høre om jeg kan ha den lenger.. f.eks 1-2 uker for å se, men tenker også litt på hunden.. at det er fælt for han å måtte knytte seg til oss, for å så bli kastet på dør hvis jeg føler det ikke går.

skal teste han litt på å være alene i dag.... gå ut og stå utenfor og lytte og gå inn etter noen minutter osv.. Har allerede testet at han klarer fint å sitte utenfor barnehage/butikk uten et pip og vente.
Oppdretteren har oppdrettet han men solgte den til en, som leverte den i retur nå 2,5 år etter pga hun har fått ny jobb og hunden lå alene 11 timer hver dag.. Ikke noe hundeliv det.. men er også redd at dette skal ha fått konsekvenser for at han er redd for å være alene.. skal teste det..

Jeg merker at jeg syns dette er mye arbeid, og derfor vegrer jeg meg.. jeg syns også det at når jeg først går inn for å få hund, så skal jeg ikke vegre meg.. da skal det være 100% riktig.. ikke sant? Men gud så jeg koser meg med han da.. vips så ble det kos med hjemmeeksamen.
Vi har nå vært på deilig 1,5 times tur i skogen, via barnehagen, og nå sover han her i sofaen(hysj)...

Takk for mange råd og tankevekkere.. jeg tar i mot flere.

Sist redigert av SpetakkelRandi : 20-05-11 kl 09:38.
SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat