Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 10:51   #103
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Jeg har sjelden dårlig tid, i alle fall ikke som jeg selv er skyld i. Og jeg planlegger. I går hadde jeg eksamen, og vi hadde avtalt at vi skulle kjøre klokka 7. Grunnen til at vi ikke kjørte før klokka 7.05 var at min kjære ikke hadde funnet fram det han skulle ha med seg på forhånd, og brukte tid på å løpe rundt etter gode kulepenner etc. Sånt irriterer meg i grunn, for jeg ser ikke hvorfor han ikke kan planlegge litt bedre. Uansett - så nådde vi eksamen med god margin, jeg hadde nemlig lagt opp til gooood tidsmargin sånn at vi skulle tåle litt forsinkelser

Når jeg skal levere i barnehagen så beregner jeg ekstra tid, jeg legger inn litt slark rett og slett. Jeg er litt sen om morgenen, og selv om jeg vet at jeg bruker ti minutter ekstra på å levere så legger jeg inn 15 minutter. Det går veldig ofte 15 minutter, det er en beskjed som skal gies, en unge som snubler på veien. Etc.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat