Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 13:56   #105
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

jeg er en som alltid kommer for seint eller for tidlig.. jeg klarer aldri å komme presis. uansett. Klarer ikke beregne tiden. jeg har nå funnet ut at det har med adhd å gjøre.. skylder ikke på det... eller jo jeg gjør det.... men prøver jo selvsagt å time det bra.. men klarer ikke.
har løst problemet med forseintkomming at jeg kommer for tidlig i stedet.. men det er jo utrolig kjedelig.. men bedre at jeg venter enn avtalen min... Men ikke alltid jeg klarer det. Står opp kl 5.15 hvis jeg beygnner kl 8.30 på skolen.... likevel har jeg dårlig tid noen dager.

Det er for bastant å si at alle som kommer forseint ikke bryr seg eller ikke har respekt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat