Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 14:35   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg syns det er litt kvalmt at man skal ha innflytelse over gaver man gir til tantebarn og slikt.

Det er jeg ikke umiddelbart enig med deg i, men da må gaven være øremerket i utgangspunktet, og ikke noe man sutrer om i ettertid. Jeg synes det er helt ok å gi bort "penger til slik og slik formål", men jeg synes altså ikke man har noe med å forvente noe om de pengene man gir bort som ikke er øremerket.

Og derfor synes jeg det er lite lurt å gi bort mer penger enn man godtar at konfirmanten bruker på tant og fjas.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat