Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-11, 15:12   #66
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaver

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du fikk ikke tilbud om bunad heller, Kitty? Det høres unektelig fryktelig spesielt ut.

Jeg får helt vondt i magen av summer som blir nevnt her, kjenner jeg. Hva gjør man? Sparer fra dåpen, tar opp lån, raner en bank?

Planen min er å gi det jeg har råd til. Jeg har konfirmant neste år, og det blir nok PC og hans første dress. Han skal på speiderleir i utlandet også, og jeg betaler heller for det enn å sette penger på bok til ham. Opplevelser er for livet, penger som skal brukes om flere år kan tjenes om flere år.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat