Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 09:36   #7
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikking på markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå vet jeg at det ikke er meg du spør, ei har jeg noe bestemmelsestett i saken, men syns du det er så mye mer tungvint å sende en PM altså? Slik at du faktisk heller prikker 14 prikker rundt om på forumet enn å sende en PM?

Jeg har sendt PM, ja. Nei, jeg har ikke gått rundt og prikket 14 andre for å fortsette "samtalen".

Så merkelig at dette genererte såpass mye negativitet. Jeg må innrømme at jeg ikke ser helt hvorfor det skal være begrensninger på hvor mange ganger man kan prikke noen på markedsplassen. Derfor spør jeg.

Dvs, jeg kan jo forstå tanken om begrensninger hvis man kan fortsette å få røde prikker med negativ score. Jeg ser det for meg. "Søren ta! Din dust. Den fine bunaden der var det jeg som skulle ha. :rødprikke: Hæ? Stikker du av med den fine Odd Molly-kjolen (eller hva nå damen heter) der også? :rødprikke en gang til:"

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat