Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 10:54   #130
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om folk som alltid kommer for sent?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Tidligere var jeg en som alltid kom 15.30 minutter for sent og hele min familie mente det var min feil. For hvem ellers hadde skylda liksom.....
Så ble jeg separert.
Nå hender det selvsagt ejg kommer 5-10 minutter senere en jeg skal, men det er ikke så ofte. Selv etter 3 år klarer min familie å bli overrasket, for det var jo fortsatt jeg som var årsaken til at vi kom sent når jeg var gift.
Å prøve å forklare er som å snakke til døve ører altså.
Kjenner at det får meg til å få litt lyst til å komme en halvtime for sent bare på pur f.

15 min og 30 sekunder for sent var da på ett vis vidunderlig presist også.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat