Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-11, 19:58   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stavanger, shoppingtips

I 2. etasje på Magasin Blaa (Verksgt) finner du tre lekre barneklærforretninger, men selv om klærne i stor grad er fantastiske er de i hovedsak ganske dyre. Drar du til Stadionparken på Hinna har de et par lekre slike butikker der også, men det blir kanskje for langt. Ellers har jo Søstrene Grene nokså mye kjekt, de holder til ï Langgata (ikke så langt fra Domkirken).

Anbefaler å ta lunsjen på Ostehuset (det ene ligger i sentrum - inn hovedgaten fra torget og så første gate til høyre, nokså bratt) eller NB Sørensen (inngang fra havnen - Skagen). Og gjerne avslutte med en deilig dessert på Le Café Francais (Lars Hertervigsgate) I samme gate som sistnevnte finner du også noen kjekke butikker.

Dropsen (godteribrutikk med alt mulig rart) kan også være verdt et besøk. Og Indiska (Kirkegata) som selger klær og masse lekkert stæsj til hjemmet.

Tja, det var de jeg kom på. Er ikke så ofte jeg handler i Stavanger siden jeg foretrekker å dra til et par andre sentrum i stedet. Kos deg!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat