Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 13:35   #75
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bok ble du aldri ferdig med?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kom forresten på en til, husker ikke forfatteren og tittelen er noe med en eller annen muskk fra Finland...................... Bare tittelen er jo nok til å sovne av. (eller var det fakta om Finland???)

Hvis det var Populærmusikk fra Vittula, så er det en oppvekstskildring av finske Mikael Niemi som jeg, i alle fall, syntes var riktig festlig. Fakta om Finland er derimot skrevet av Erlend Loe, og den har jeg ikke lest; han gjør seg best i bitte små doser, synes jeg.