Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 21:53   #21
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke passer

Jeg forstår godt at man kan ønske seg besteforeldre som har kapasitet og lyst til å være masse sammen med barnebarna sine. Både for barnepassen sin del, men også, selvsagt, for barna sin del. Tid med besteforeldrene mine er noen av mine beste barndomsminner.

Når det er sagt: barna er små. Man kan nesten ikke forvente at alle orker å ta på seg ansvaret for en 2-åring. folk har ulik kapasitet, og eldes også veldig ulikt.

Hva med å droppe det litt kravbaserte fokuset på at "VI trenger barnepass!" til et fokus på hvordan dere kan tilrettelegge for et godt forhold mellom foreldrene dine og barna?