Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-11, 20:08   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke passer

Jeg er i samme situasjon selv. Svigers 10 minutter unna, men det er nå over 2 år siden barna har vært der på overnatting eller besøk uten oss. Jeg tenker ikke så mye på at jeg og mannen skal ha "fri", men det at jeg synes det er sårt at de ikke engang kan ta initiativet til å ta dem med på kino, tivoli eller lignende en gang i skuddåret!
Jeg jobber i barnehage og ser daglig besteforeldre hente og levere barn, spesielt i helgene. Da er det ekstra sårt å tenke på at det aldri vil skje med oss. Minsten hadde jo vært så utrolig glad om bestefar eller bestemor kom og hentet ham en dag, mer skal det ikke til.
Det verste er allikevel alle lovnadene. De lover og lover, spesielt svigerfar. Nå de siste par gangene vi har vært der, har han sagt til eldste at han skal ta henne med til Italia snart. For det første er det 100 % uaktuelt at han tar henne med seg dit alene (det er flere årsaker til det), og for det andre skjønner jeg ikke at det må så store ting til. Italia liksom. Hva med Kongeparken i noen timer?? Det virker som om han sier sånt fordi han vet at da blir det ikke noe av, så da har han liksom "gjort sitt"