Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 22:33   #38
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommentarer irl (merkeklær til barn)

Tror ikke jeg hadde sagt noe på prisen, det er jo igrunn ikke min sak. Men det kan tenkes at om hun hadde sagt prisen så hadde det detti ut en liten "oi, det var dyrt", men jeg håper jeg hadde slengt på "men det er den verdt" etterpå.

Det er litt lov å juge for ikke å såre andre, men venner vet somregel om smaken tilhverandre og meningene, så sålenge det ikke er direkte ufint det en sier skal det vel gå ann å si sannheten å.

Jeg har ei venninne som sier absolutt alt rett ut, og fordi vi har vært venninner i 29 år blunker jeg ikke lengre om hu kommer med høymeldt kritikk. Sånn er hu bare.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat