Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 22:34   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer irl (merkeklær til barn)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så man kan ikke ha en eneste mening om noe som er privat uten at det går på misunnelse? Det er det dummeste jeg har hørt. For min del handler det overhodet ikke om misunnelse! Jeg er mer misunnelig på feks. Madam Mim som klarer å trosse forbrukersamfunnet på den måten hun gjør. Jeg er forøvrig helt enig i dette med å uttale seg direkte, å kritisere åpenlyst. Det gjør jeg selvsagt ikke. Man har da sosiale antenner. Forresten, nære venner og familie synes jeg man kan si enkelte ting til.



Jeg kan godt synes det er tåpelig å bruke mye penger på klær, uansett om det er stor eller liten, men det er ikke det jeg hadde sagt om noen kom og viste meg noe fint de hadde funnet, salg eller ei. Jeg kan godt ta en prinsipiell diskusjon på det, men til sin tid.
Det har absolutt ingenting med misunnelse å gjøre, jeg bare fatter ikke hvorfor folk gidder.
Jeg har en bekjent som bruker så mye penger på merkeklær at det går utover matbudsjettet. Jeg gjør det heller omvendt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat