Tråd: Jumpsuit da?
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-11, 13:53   #44
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jumpsuit da?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg kjøpte nylig den på bildet under, og den er veldig fin på.
Jeg er dog litt småskeptisk til jumpsuits generelt, og noe annet enn casualvarianten i denim som denne er uaktuelt. Er ikke typen til å bruke slike med voldsomme blomstertrykk, selskapsvarianter i blanke stoffer, etc.

Jeg har en som ligner den, bare kortere i beina. Jeg har bare ikke tenkt på den som jumpsuit. Da tenker jeg mer på ting som er mer smale og "dressy", og de syns jeg er pene bare om man er veldig, veldig slank. Den jeg har er heller ikke veldig flatterende for meg, men det er fordi det ikke viser at jeg jo egentlig er ganske slank under der. Den er såpass løs i fasongen at jeg glatt kunne gjemt både en gravidemage og 20 kilo under der.