Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-07, 00:16   #8
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Snufs, jeg lengter hjem

Hehe, jeg ville egentlig ikke dra i utgangspunktet, men ble oppmuntret av gubben.
Var her i 6 uker for 10 år siden, det ble et mareritt etter 2 uker.
Aldri likt å reise så langt hjemmefra og være borte lenge.
Til og med en tur til vestlandet på ferie der mannen er fra får jeg hjemlengsel etter litt over 1 uke.
Alltid vært slik-

Jeg gleder meg til å komme hjem til rutiner og kjente omgivelser, trafikk jeg er vant osv.

Jeg hater å kjøre bil, til og med hjemme (ble slik etter en bilulykke som ung) og da komme til amerikans trafikk er et mareritt, så slipper jeg å kjøre et sted så lar jeg være-

Hehe..

Majsa, hadde ikke Houston tatt 2.5 time å kjøre så hadde jeg kommet drassende, hørtes digg ut.
Har akkurtatt klart å lure meg unna en helgetur til New Aberia (4timer en vei)
Orker ikke det 3 dager før et døgn med reising, samt at å kjøre bil her skremmer vettet av meg, har allrede vært i en nesten kollisjon som skremte livs skiten av meg.

Jeg er veldig fornøyd med Ricky Blount Salon-
Den ligger i Joaquin, Texas rett ved grensen til Louisiana.

Her er det som står på visitt kortet Majsa.

Ricky Blount Salon
439 FM 3174 PH, (936) 269-3115
JOAQUIN, TEXAS 75954

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat