Tråd: Båndtvang?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 10:15   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang?

Jeg er også medgretten. Det er utrolig kjedelig når en hyggelig tur i marka brått blir avbrutt av et lite barn blir vettskremt av en vilter hund kommer byksende bort. Jeg tror Knertens hundeskrekk har vært et resultat av akkurat det (én hendelse i marka og én hjemme hos besteforeldre, fordi det betød mye for besøkende å la den søte hunden løpe fritt - det var tross alt 17. mai og festdag ).

En liten utblåsning. Jeg er ikke hundeeier, så det var vel egentlig ikke dette du spurte om.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat