Tråd: Båndtvang?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-11, 18:18   #61
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Båndtvang?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Er dette så stort problem, med løse hunder? Det lurer jeg på. Har selv hund og ferdes rundt på gangveier, jorder, skogen, etc. Jeg møter sjelden (aldri?) på løse hunder. Og det er mye hunder her vi bor.

Problem og problem, men ja, det er MYE løse hunder. Man skal ikke lenger unna boligområder enn en vanlig vei med litt trær rundt, så lar folk hundene sine løpe bananas. Og på skogsveier der hele byen går tur i helgene samtidig. Jeg synes det er en vesentlig forskjell på bymarka en søndag formiddag og langt inne på vidda der man er ganske alene.

Jeg er ikke redd hunder i utgangspunktet. Jeg greier likevel å irritere meg over løse hunder som tilsynelatende ikke har noen kontakt med eieren sin og som kommer og utforsker folk de møter. Hunder som er i nærheten av en eier og som kalles inn og går ved fot når det kommer fremmede synes jeg bare er flotte, det greier jeg ikke å irritere meg over. Men de er absolutt i mindretall.