Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-11, 11:08   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontantstøtte - hvordan brukes den og hva synes dere om den?

da jeg fikk den brukte jeg den til først å være hjemme med snuppa da jeg ikke fikk barnehageplass. Etterhvert så brukte jeg den til betaling av dagmamma.

Jeg syns det er ok at man brukes kontantstøtten til dagmamma når ikke kommunen kan tilby en barnehageplass når man ønsker det.

Syns forøvring kontantstøtten kan økes litt og kuttes ned til barnet fyller 2 år (i stedet for 3) slik at mor eller far, som måtte ønske det kunne hatt bedre mulighet til å vært hjemme til barnet ble 2 år.

bortsett fra det så har jeg ikke noe spesiell mening om kontantstøtten egentlig, og skjønner ikke hvorfor det vekker så mange sterke meninger fra folk. Man må vel bestemme selv om man ønsker å motta den, hvis det er et tilbud, og man bør få benytte den som man selv ønsker.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat