Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 14:34   #9
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avsporing - Hund (valg av oppdretter)

Ta gjerne også kontakt med en lokal hundeklub, evt instruktører i en hundeskole nær deg.
Og gå på utstillinger! Det er en stor utstilling på Jevnaker neste helg (11. og 12. juni) med bare terriere, og det pleier å være MANGE staffer på den utstillingen. Om du vil så kan vi treffes der og jeg kan introdusere deg til ei bekjent av meg som driver med staff. Hun trener sin til å gå opp i lydighetskonkurranser, og etter hva jeg får med meg så kan hun mye om de ulike oppdretterne og hva du skal se etter.

(Jeg skal bare sosialisere min cairn og se på at valpen min blir stilt ut.)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat