Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 12:30   #50
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kroppsdeler/områder er problematisk når du skal kjøpe klær?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

...eller kanskje jeg bare ser dårlig, når jeg leser hva alle dere andre mener er problematisk.

Helt enig. Særlig når jeg har sett vedkommende.

Jeg har gode anlegg for muffintop og keisersnitthenget må kles litt inn, men det meste kan stappes inn i en strømpebukse eller gjemmes under en løsthengende genser/skjorte.

Jeg har fine pupper og fin rompe, så jeg later som om jeg har midje og fremhever det som er fint, passer på å velge farger jeg kler, være fin på håret og i godt humør. Det hjelper masse.