Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-11, 16:02   #38
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagen

Jeg jobber i barnehage...og på småbarn. Vi har fått te, en sjokolade, og en engel på de årene jeg har jobbet der. Og en telysestake ja. Veldig koselig å få te syns jeg. Det var en pakke pose te av en sort man ikke får kjøpt over alt, og den "varmet" som giver så fint sa det, langt ut i de kalde vinterkvelder. Uansett alle gaver er koselige å få. Det viser omtanke.

Ønskegaven....en god håndkrem kanskje. Vi vasker oss nesten ihjel for å holde barna sunne og friske. :-) Ei grønnplante, feks ei plante som varer lenge, og er vanskelig å ta livet av. (Svigermors tunge-sanseviera trifasciata, umulig å drepe) Bøker til avdelingen. Veldig fint å få som gave, og noe man kan glede seg sammen over i mange år etterpå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat