Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-11, 08:54   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Kan man legge ut bilde av alt det rare man finner på bruktmarkedet moteplassen.com her også?

åh guud jaaa... jeg har mange saftige derfra altså..

Ikke bilde da men her er en mld jeg fikk:

Sitat:

heisann - håper du har det fint her på nettet, men real life er kanskje bedre enn nettliv?

Eg er jo realist, så eg veit jo at EG ikkje akkorat e kanskje akkorat det DU er ute etter PRIMÆRT kanskje akkurat nå, kanskej du syns eg er for gammale, eller for unge, for sleipe eller for direkte... men kaaanskje kan eg ha en sekundær sjanse, i tilfelle du ikkje kom på aromamassasje sånn i første runde når du tenkte ut ønskelista di? Eg er egentlig en ganske så relativt normal type, som jobber med vanlig kontorjobb til daglig, og som liker å slappe av med positive aktiviteter på kveldstid eller dagtid inn i mellom, for eksempel med aromamassasje, meditasjon, yoga etc.
Liker du aromamassasje ? Eg liker både å få og å gi... til deg..?
Er IKKE ute etter noen kjæreste eller sånn, men aromamassasje utvekslings venn for gjensidig deilig avslappende aktiviteter og vennskap, om du har lyst å prøve .. i alle fall 1 gong!
..kanskje det passer nå i dei stadig lysare dagane? .. Hadde vært artig og koselig å treffes for slikt.. neste veke? kanskje det passar? eller seinare en gong.. i sommar..

mvhdm

jepp.. nå ble jeg ekstremt giret og fristet gitt.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv