Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-11, 10:28   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningsgave til de ansatte i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Er det kosher å gi en fellesgave til avdelingen, og en personlig gave til den assistenten som har hatt barnet alle årene?

Dersom det er en assistent som har fulgt opp ditt barn spesielt, så synes jeg det er helt greit. Dersom barnet ditt derimot ikke har hatt spesiell oppfølging, men du velger å gi denne ene assistenten en ekstra oppmerksomhet fordi du liker hun/ham bedre enn de andre ansatte på avdelingen, så ville jeg vært litt betenkt. Da tenker jeg i det minste at det bør gjøres veldig diskret.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat