Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 15:41   #5
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer tillater du barna å se?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg er strenge-slemme-kjipe-mamma så min jente på 4 får ikke se noen filmer som ikke er beregnet på små barn.

Nå skal det sies at hun ikke ser så veldig mye film/tv, og at hun heller ikke har noe videre ønske om å se mye film/tv. Men den viktigste årsaken er at hun er ganske sart og engstelig av seg, og jeg tror terskelen hennes for å bli skremt av noe på tv er ganske lav. Hun ligner meg veldig i dette, og jeg ser til dags dato aldri på skrekkfilmer. Kommer aldri til å glemme hvor redd jeg var da pappa hadde kjøpt videospiller og trodde Gremlins var en passende film for engstelige 7-åringer.

Verken jeg eller mannen liker eventyrfilmer så sjansen for at hun skal få se "Ringenes Herre" eller "Pirates of the Caribian" hjemme hos oss er relativt liten.

Jeg tror ikke det har så mye med slem eller streng-mamma å gjøre. Noen barn, som min venninnes lille gutt, tåler ikke slike filmer. Jeg ville uansett aldri vist slike filmer til andre barn enn mitt eget. Jeg kjenner henne og vet hva hun liker / tåler.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat